Nattinatti

SVAR TILL GRESA: ja, vi var riktigt tajta. mm, men vad ska man göra. life goes on. ja vi är kusiner på riktigt, eller hennes pappa är min kusin, men same shit haha =)



nydushad, skönt! skrubbade ansiktet med neutrogena och sen de där vattnet som man ska använda efteråt. nu känns det riktigt skönt i ansiktet. ska använda det morgon och kväll sen kommer min hud bli riktigt fresh haha. nu gör jag inte så mycket, smsar med älskling och dricker juice. funderar på att lägga mig i sängen snart, sista skoldagen imorgon sen är det helg igen. WOHO!

God natt!!

Kommentarer
Evelina

Kan du inte ladda upp fler bilder? :) skulle vara roligt. Puss!



2010-05-20 @ 18:02:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!