LÖRDAG

några av er tyckte att jag borde göra sidecut?! jag vill jätte gärna, men jag tror faktiskt att jag kommer ångra mig efter ett litet tag. jag älskar mitt hår och jag håller på och sparar ända ner till svanken, och om jag klipper det kommer allt förstöras :(

jag får se hur jag gör.. kanske, kanske inte.

nu gör jag inte så mycket, har precis ätit lite. älskling drog till navestad för att hjälpa simons pappa (?) med någonting i bilen och inte fan orkar jag sitta där som en liten mes och titta på haha.. hoppas han kommer hem snart, saknar honom redan. men är sur på honom :( han åkte dit istället för att umgås med mig.. jävla bebis :( men han är ändå söt, han har skickat sms två gånger redan haha
"saknar dig :(" & ":( jag älskar dig"


och mitt fittljud på datorn är helt väck.. kommer aldrig kunna lyssna på musik, titta på film eller något på datorn..

Kommentarer
Albana (mariestad)

Varför ska du inte våga raka dig för. Jag har sparat mitt hår i flera år, men man måste våga ändra. Och det växer jätte fort lovar dig, bara du rakar så du kan ha mittenbena ifall du skulle ångra dig. Jag tyckte det kändes fel dom två första dagarna, nu är det en del av mig haha. Du passa skit bra i det snygging!



2010-05-09 @ 22:59:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!