LÖRDAG

god morgon bloggen. idag är det lördag och så fort jag vaknade fick jag höra min älsklings ljuva stämma. vi pratade en stund, tills han skulle iväg till gbg och jag skulle käka frukost. jag somnade även till hans röst igår med. båda två slocknade i telefonen haha..

nu sitter jag här och gör inte så mycket. finns ingenting att göra i denna staden alltså! och alla människor är så tråkiga. jag saknar min svarting, hon livade alltid upp stämningen. min svarta lilla sak.. ♥

vad händer idag? inte en aning. inte så mycket antar jag haha.. dagarna går så sakta, säkert för att jag väntar på min älskling som kommer om 10 dagar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!