lär känna mig bättre (tidsfördriv)

Nu:
Vad har du för hårfärg – mörkbrun/svart
Hur lång är du? – 170-173 cm
Vem är du kär i – Kastriot
Har du nån pojk/flickvän - japp
Vad brukar du göra på fritiden – vänner, familj, datorn och sakna min älskling när han inte är här.
Vilka umgås du med – olika


Har du:

Kysst någon – ja
Sovit brevid någon med samma kön – ja.
Sovit brevid nån med motsatt kön – ja
Svikit någon – har hänt
Skrev du senast till på msn – rosii
Kramade du senast – rose tror jag, annars älskling
Sov du hos senast – minns inte
Vill du vara just nu - hos mitt hjärta
Ringde dig senast – suzan

Vad:
Drack du senast – multivitamin
Köpte du senast – nötter
Gjorde du igår – var med rose, hemma
Ska du göra imorn – ingen aning
Vill du göra just nu – vara med min älskling
Åt du senast –
rostad macka
Är närmast dig som är rosa – min sån jag askar i haha.


Kärlek:
Du har sårat nån så den började gråta – ja :(
Nån har sårat dig så du börjat gråta - mm :(

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – ja
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – ja
Jag har smugit ut utan lov - nej
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – njae. tror faktiskt inte det.
Jag har en hemlighet som ingen vet om – ja
Jag har fuskat i ett spel – har jag nog haha
Jag har struntat i ett prov – aa..

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – näe
Jag har druckit alkohol – ja
Jag har tagit medecier mot drepression – nej!
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – japp
Jag har vaknat gråtande – ja
Jag har somnat gråtande – mm :(

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - ja :S
Jag har sett någon dö - nej!!
Någon du har känt som nyligen dött - nej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!