Kom inte och lek att ni känner mig..

SVAR:

Rövslickar jag min pojkvän?
Det kan du glömma. Innan gjorde jag faktiskt det, men inte längre. bara för att jag skriver gulliga texter om hur kär jag är, betyder det inte att jag rövslickar honom. Rövslickar menar jag att när DOM har gjort fel, är det jag som har förlåtit. När dom har fittat sig, är det jag som har sagt kom ut, vi hittar på något. När dom har bevisat att dom inte är intresserade för stunden för att dom träffat någon som är "bättre" har jag frågat och undrat vem dom egentligen är. Det är slut på sånt nu. Jag har varit en riktig vän mot alla. Har ni hört talas om den som alltid får kuken i sig av kompisgänget? Jag är den i mitt "gäng". Fuck alla för fan.

När folk hittar "bättre" personer, lämnar dom en. Det har jag märkt flera gånger under mitt liv, men jag har blundat, just pga att jag var så jävla beroende av mina vänner. Folk såg, dem sa åt mig att kasta vissa åt helvete men vad gjorde jag? skydda som vanligt. Kom inte och skriv en berättelse när du inte vet någonting.


Och om det skulle vara så att Kastriot lämnade mig så skulle jag ha min familj. Jag har fortfarande mina vänner? Jag menar bara att jag ser inte upp till dom på samma sätt länge och sen är det deras val om dom vill bryta kontakten eller inte. Jag har en vän som alltid stått mig nära, som aldrig har svikit. Jag vet var jag har henne och hon vet var hon har mig.


Kommentarer
Anonym

Nu förstår jag att du går in på enbart de falska vännerna. Trodde du drog alla över en kant.

När du väl definierar vad du menar, så förstår jag.



Får be om ursäkt om du missuppfattade allt. Personligen har jag också varit lika kär som dig och om inte mer, men jag fick mina förhoppningar förkrossade och vännerna fanns där i situationer som de. Ville inte heller dra in familjen och få de att må dåligt. Även därför jag påpeka hur viktiga vänner är.



Du skulle behöva riktiga vänner, en sak som är säker av de du skriver i alla fall :( !



Hoppas du inte missuppfattade det hela. Menade bara väl. Något du undrar så är det bara att fråga, läser din blogg flitigt nämligen.



Kram G



2010-05-10 @ 18:20:00
d

förstår exakt vad du menar för det händer mig hela tiden. du är dock inte ensam, vilket jag är för det mesta. kanske för att jag har valt det också, eftersom jag inte vill bli sårad. inte så jättekul, nej. men man får ta det och skita i det. fuck alla som sagt.



Blogg: http://denisow.blogg.se/
2010-06-01 @ 08:22:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!