LOVE YOU

känslan av att få se dig
känslan av att få röra dina läppar
känslan av att få krama dig
känslan av att få somna på ditt bröst
känslan av att få skratta med dig
känslan av att få höra det tre små orden ur din mun
känslan av att ligga och kolla dig i ögonen i flera minuter
känslan av att veta att det är du och jag
.. den är obeskrivlig


det finns inte ord för hur mycket jag saknar dig. tårarna kan inte hålla sig inne ibland. saknaden svider verkligen.. kan inte beskriva hur det känns men det är verkligen riktigt jobbigt. vi ses snart igen hjärtat, ca två veckor kvar. längtar galet mycket efter dig min fina älskling. min säng känns jätte stor utan dig.. :(




Kommentarer
Amra

Fan va gulligt skrivet :), respekt till dig som klarar av avståndet och så.. Hade aldrig orkat :|

Helt gulliga är ni :)



Blogg: http://amrafosho.blogg.se/
2010-05-18 @ 23:28:40


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!