jag är glad igen

fick lite flipp förut. kan få såna emo-humör ibland HAHA. nu är jag på bättre humör igen. tack vare den fina ängeln Adella, min prinsessa Rosiii och min underbara pojkvän Kastriot. just nu sitter jag och rose och fular oss på facebook och så smsar jag med mitt hjärta.

han var jätte söt igår. han skickade bild på en gucci förpackning via MMS. och skrev något i stilen med att du ska få detta, men du får inte se vad innehållet är. och smarta (LÄS:NYFIKNA) som jag och rose är går vi in på google direkt (en människas bästa vän) och så sökte vi på solglasögon gucci. VIPS! vad kommer upp? jo, den gucci förpackningen som älskling just skickat på bild. hahaha.

jag: VAD ÄR DET JAG SKA FÅ FÖR 2500 KR? :$:$<3<3
han: VEM SA :@ VEM SA :@

Hahaha, tusen tack mitt hjärta. du är för söt ♥♥ jag älskar dig ända till himlen.

Kommentarer
Inga

Haha jag bor i Trollhättan sj :) ?



Blogg: http://ingakovacevic.blogg.se/
2010-05-14 @ 10:03:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!