idiot

Gick in på en blogg, tjejen hade skrivit såhär i ett inlägg

"

Det här eviga dilemmat att tjejer inte får knulla lika mycket som män. Hallå? Vilket århundrade lever vi på?

Jag förespråkar verkligen att tjejer ska ligga lika mycket som killar varför inte mer? Skämmas över sin sexualitet är inget som man ska göra utan uppskatta den. För hur skönt är det inte att få en orgasm? Alla vet som har upplevt det, vet att det är skönt!

Sex är en av dom bästa sakerna i livet. Ändå är det så fel att ligga runt? Hallå hur i helvete ska man bli erfaren utan att testa? Chansa?

Killar ligger runt dom kallas för hingstar och det är bra, medans vi tjejer blir kallade luder eller horor. Hallå!?!?

Sen när är det inte okej för oss tjejer att njuta och bli tillfredsställda? Inte okej!!

Så killar seriöst?

Vill ni ha en oskuld till flickvän eller vill ni ha en erfaren tjej som kan sin grej?

Ingen kan bli erfaren utan några ERFARENHETER. Tänk på det innan ni kallar en tjej LUDER eller HORA!"

 

- Snälla söta rara lilla flicka, vilken kille vill ha en tjej som har haft massor kukar i sig, framför en oskuld, ren, söt tjej? Man behöver inte ha sex erfarenhet, allt kommer automatiskt om du verkligen älskar din pojkvän och vill vara med honom! man blir trygg och avslappnad vilket leder till att man "vågar" mer. det där med erfarenhet är bullshit. Killar vill ha en tjej som inte har varit med någon, som inte har varit "allas". Det är mycket finare med en oskuld tjej. "vill ni ha en oskuld till flickvän eller vill ni ha en erfaren tjej som kan sin grej" det jag har strykit under stör mig riktigt mycket, alla kan sin grej om dom älskar sin partner. Man behöver inte skaffa erfarenhet. det räcker med den som tar din oskuld, man behöver inte fler personer för att "veta hur man ska göra".. jag är säker på att man lär sig!!!! håller ni inte med mig?

Fan vad irriterad jag blev nu.. dum blondin alltså!


Kommentarer
Inga

"Jag förespråkar verkligen att tjejer ska ligga lika mycket som killar varför inte mer?" Vafan det låter som hon vill bli hora elr ngt?

Asså jag är sånhär att jag gillar inte tjejer men inte heller killars om har legat med tiotusen människor. Jag vill heller inte att min pojkvän ska ha gjort det. Jag vill helst ha en ren kille, och så tänker nog normala killar om tjejer också. Tror jag (?)



svar; Nix inte som jag vet. Nästan hela min släkt bor kvar nere i Bosnien.Har bara en kusin i Stenungsund :)



Blogg: http://ingakovacevic.blogg.se/
2010-05-14 @ 14:11:28
Inga



2010-05-14 @ 14:25:13
Inga

Vadå känner du någon med samma efternamn eller :)?



Blogg: http://ingakovacevic.blogg.se/
2010-05-14 @ 14:25:39
Nadia (Naaaadia på nattstad)

Håller med dig på ett sätt. Man ska spara sig tills man verkligen älskar en person. OCH erfarenhet kommer automatiskt med personen man älskar. Det e inget som behövs tränas på. MEEEEN på dig låter det som att killar får ligga runt hur mycket dom vill, men vi tjejer ska inte få släppa till? Det gäller killen lika mycket som tjejen enligt mig. Och jag såg vad du kommenterade på hennes inlägg. Att en kille vill ha en ren tjej. Så du menar att om man haft sex med en person som man verkligen älskat som det senare tar slut med så är man plötsligt smutsig ?



2010-05-14 @ 16:15:20
Anonym

HAHAHAHA DET ÄR NOG DEM FULA SOM ÄR OSKULDER, PALLA LEVA PÅ 1500 TALET JÄVLA IDIOER



2010-05-14 @ 19:02:41
Anonym

PALLA SÄGA DUM BLONDIN JÄVLA FULA TURK URK



2010-05-14 @ 19:03:36
..........

haah ta du bort kommentarerna :P då kan man lika bra säga såhär, VEMFAN VILL HA EN KILLE SOM STOPPAT SIN KUK I 10000 TJEJRS FITTA? DU SA SJÄLV ATT DIN KILLE VA EN PLAYER INNAN? UNDRA HUR MÅNGA HAN HAR KNULLAT INNAN DIG, ÄCKLIGT OM MAN TÄNKER EFTER UUUUUUUURK, PALLA ATT BARA FÖR TJEJER GILLAR SEX SKA MAN BLI KALLAD HORA ORKA ASSÅ ORKA



2010-05-14 @ 19:13:49
eran pappas kk.

HAAHAHA omg .. vilka idioter alla e ! bara för vissa knullar sönder och knappt kan stå så spräckta dom är. Så betyder det inte att alla är så . Allvar jag har inte läst allt för ja tycker de bara är cp. Läste två rader de räcker HÖHÖHÖ . håller säääääääääääääääääääääääääääääkert med selmish ! :) Men anyway bara för endel e mer hora än andra . Så dra aldrig ngn åt samma kantish . Men anyway alla blir sönderknullade av sin man före eller senare när man gifter sig . SÅ TJAJOR SLUTISH KLAGISH ! :D selma , du är G .. slösa inte din tid på cp barn som skriver shit om dig o kas. Den dära över detta .. idioter på gud .. BLESS



Blogg: http://saverna.blogg.se/
2010-05-15 @ 15:19:53
Gresa

Sen när blev man player bara för att ha knullat tjejer? player kan vara att man bara leker med den andras känslor, inte att man knullar runt. SELMAS KILLE KANSKE VAR EN SÅN SOM LEKTE MED ANDRAS KÄNSLOR INTE KNULLADE RUNT. SÅ DU DÄR BORTA SOM LEKTE KAXIG OM HENNES POJKVÄNN FICK TYDLIGEN JUST EN DISS ;) du får gärna gå och bli sönderknullad, men vi får se om du någongång kommer bli gift och skaffa barn. haha i doubt it girl, men fortsätt i din stil, jag menar någon blir väl lycklig som får dig? i think..



2010-05-15 @ 21:43:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!