i know

Jag tror att jag vet vad jag ska köpa till bebis i födelsedagspresent nu!! :) det blir nog bra. när bebis kommer hit ska vi åka till lindö med allihopa och bara ha det trevligt, grilla och dricka lite. det känns som att jag har varit ifrån honom i flera veckor men i själva verket är det bara några ynka dagar.. saknar honom så otroligt mycket.

vädret får mig inte på bättre humör heller för den delen, det är grått hela tiden. jag och rose stängde av datorn och tvn fort som fan igår när det började regna och åska, det var inte små blixtrar. det kom flera stycken hela tiden och dom lös verkligen. "ROSE STÄNG AV DATORN... DEN KOMMER GÅ SÖNDER" (panik) hahahahaha. hon flög till datorn och stängde av den.




stripparN utanför min port hahaha, jag älskar dig!


Kommentarer
Jennie

nI är för sööööta ni :) var bor han?



Blogg: http://mackansflicka.blogg.se/
2010-05-13 @ 21:53:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!