hemma igen

nu är jag hemma ifrån klocket igen. jag bella och lena gick till willys och körde en standard. ni vet vad vi köpte! sen gick vi och rose till en gård och satt och snacka bara. klockan tickade i väg fort och jag tog kvart i spårvagnen hem :)

när jag kom innanför dörren bad jag mamma hälla upp ett stort glas multivitamin haha, fett törstig efter alla nötter. asså jag har ont i huvudet hela tiden :( vet inte vad jag ska göra.. inga huvudvärks tabletter finns det inte heller.

pratade med bebis hela vägen hem, han säger att jag ska åka till honom nu. men vill inte det, vill att han kommer hit :( han tvingade mig även att skicka pengar till hans mobil, som jag redan gjort för någon dag sen. fattar inte vart han gör av alla pengar. be dina vänner fixa comviq!!

nu ska jag njuta av min multivitamin och läsa lite bloggar. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!