FRIDAY NIGHT

Till två anonyma som kommenterade: jag har besvarat era frågor i kommentarsfältet som ni kommenterade i, så att ni vet! :)



time for bed? yes, i think so. vaknade ju rätt tidigt idag. och är faktiskt trött nu. inte för att jag har gjort något speciellt direkt. ska väl lägga mig och smsa med älsklingen och kolla på tv antar jag.

haha han är för söt!!
K : älskling vill du ha några kläder ifrån min syster som hon inte använder"

JAG: Nej älskling!! :S du vet att jag inte tycker om att ta ifrån andra.

K: hahaha jag skiter iiii. det var ju hon som fråga. Det är väl bättre att du tar dom än att hon kastar dom?! :S



haha aja, nu ska jag lägga mig.
vi hörs imorgon. pusspuss!!

JAG ÄLSKAR DIG KASTRIOT!!! MITT HJÄRTA, MITT ALLT ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!