FREDAG

God morgon alla söta och alla icke söta. haha nedå, vad taskig jag är. alla ser bra ut på olika sätt.
i alla fall, jag vaknade för inte så länge sen faktiskt :O helt sjukt!! men somnade ändå runt halv 4 inatt så det är inte så jävla sjukt egentligen haha. vaknade imorse av att mamma och brorsan pratade mycket, och högt som fan, som två jävla fåglar. ville hoppa ifrån en bro :( men sen så somnade jag om.

nu har jag precis druckit kaffe och funderar på vad jag ska göra idag? vädret ser riktigt nice ut faktiskt. solen bara strålar in hähä.

just de, under midsommar helgen (25-27e) kanske jag och bebis ska bo hos min syster för hon ska förmodligen iväg till öland med hennes vänner så vi måste passa hennes katter. haha, fett skönt att "bo" själv över en helg, med bebis dessutom. Suzan om du ser detta: ÅK! du vet att jag kan ta hand om ett hus hihi :)

det var de enda jag hade på hjärtat just nu, hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!