Drömmer..

Jag sitter och tänker på framtiden, jag blir rädd men ändå lycklig. Jag hoppas verkligen att jag får ett bra liv och jag ska kämpa för det också! Jag vill jobba som socionom, hjälpa ungdomar som har problem med tex. droger, i hemmet osv.. Jag tycker att det är intressant att jobba med folk, att veta hur dom känner och kunna hjälpa dom att komma på en bättre väg i livet.

Sen så vill jag leva med min man, min underbara Kastriot och våra 3 barn. Två söner och en dotter. Vi ska bo i ett hus, ett fint hus med en inredning som vi alla tycker om, som passar oss. Vi är en kärleksfull familj som sprider glädje. Vi ska ha en bra ekonomi så att våra barn får en bra uppväxt. Dom ska ha respekt och visa att dom är tacksamma för saker dom får. Dom ska ha hyfs och hjälpa till i hemmet när det behövs. Ge kärlek till oss och till varandra.

Sen vill jag att mina föräldrar och mina syskon + Kastriots föräldrar och hans syskon, lever ett ordentligt och härligt liv utan problem. Dom kommer och hälsar på oss ibland och tvärtom. Våra barn älskar far/mor föräldrarna, barnen ser verkligen upp till dom.

Det är min dröm, så vill jag att mitt liv ska se ut i framtiden.

Drömmer ni om framtiden? Hur ser den ut i era ögon?
Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Anonym

Håller med dig, har ställt frågan innan men verkar ej ha fått svar, jag undrar ifall det framkommer mycket svartsjuka mellan er 2 och hur hanterar ni den i så fall?=)



2010-05-21 @ 22:19:30
selma

SV: jo du har nog fått svar på frågan innan för jag vet att jag har svarat på den frågan ett antal gånger här på bloggen :)



- ja, det förekommer en del svartsjuka i vårat förhållande. jag har lärt mig att lita på honom. säger inte att jag aldrig blir svartsjuk, men det händer sällan ifrån min sida. Han är mer svartsjuk, och vi tjafsar mycket om det. Nu har vi kommit till en punkt där vi har insett att vi måste ändra på det och vi kämpar tillsammans för att han ska lita mer på mig så att han slutar vara så himla svartsjuk och rädd för att han ska förlora mig.



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-05-21 @ 22:47:08
Anonym

Tack för svaret!=) Balkan killar e oftast svartsjuka:P



2010-05-22 @ 12:25:08


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!