Brorsan är här!!!!

Anonym: Sweet=) hur långa e ni?
SVAR: haha, vilken konstig fråga?! jag är ca 170-172 tror jag. Kastriot är typ 178 =)

Milijana: WOHO! äntligen ett inlägg med en glad selma :D:D grattis eller något .. happyfaced on u :D
SVAR: haha, äntligen. hahaha. tack så mycket :)



Kom hem ifrån klocket för ca en timma sen. hade tänkt att följa med rose hem till lillis, men hon var inte hemma så jag stack hem istället. tur som jag hade, var brorsan hemma när jag kom hem hihi :) han lånade precis en stor tröja av mig (verkligen stor) som sitter tajt på honom HAHA stackars!

jag rose och emelie gick i alla fall hem till rose, satt i köket och snackade, rökte och åt nötter bara. lite skönt sådär!  nu ska jag väl strax hoppa in i dushen. sista skoldagen imorgon sen är det helg igen wiihoo!! :D sen på tisdag kommer bebisbebisbebis :D:D:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!