blablabla

hej hej. nu har jag precis kommit ut ifrån dushen. funderar på att gå ut lite. gud vad jag saknar mitt hjärta. tänk om han var här nu.. :( eller på tisdag, då ska det bli 21 grader varmt och en stor sol. önskar att han var här då. då hade vi kunnat grilla och haft hur kul som helst. jaja selma, sluta drömma nu.. tillbaka till verkligheten: jag ska väl klä på mig, käka lite och röra mig utåt. annars blir det att stanna inne hela dagen. funderar på att klippa av ett par jeans till shorts också. får se hur det blir med det, är osäker..

Kommentarer
Emelie <3

Kul att jag hittade in till din blogg, den är skit bra (: allt bra med dig ?



Kramis <3



Blogg: http://ammis.se
2010-05-16 @ 18:38:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!