blablabla

Evelina: Kan du inte ladda upp fler bilder? :) skulle vara roligt. Puss!

Svar: tyvärr så har jag inte så många fler bilder, alla jag har på datorn har redan varit uppe i bloggen. min mobil gick ju sönder så jag har lånat en telefon av en kompis och den kameran funkar inte. men mitt hjärta kommer hit om två veckor, då ska jag få en mobil av honom som har kamera, då kommer det upp fler bilder i bloggen. funderar på att köpa en digitalkamera alltså..




jag blev hungrig förut och mamma ska inte laga mat förns snart, hon är hos grannen. så jag ställde mig och gjorde en pastasallad. orkar inte koka potatis och hela köret. min pastasallad vart i alla fall god. kom på att göra den för i klocket sa nicole "o vad gott det skulle vara med pastasallad.. tomater... fetaost.." hahaha. så, så fick det bli!

min huvudvärk har inte gått bort än. jag har tagit tablett, jag har käkat. nu dricker jag kaffe i hopp om att den ska försvinna. ja jag dricker kaffe dagligen och har inte druckit idag. därför lekte jag smart och kom på att om jag kanske dricker kaffe, försvinner den?! återstår att se..

nu är det äntligen helg (för mig). ska iväg tidigt med mamma och moster imorgon till hageby centrum så det blir att lägga sig tidigt, har vart uppe sen 9 imorse så det blir nog inga problem :) hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!