bilder

jag har tråkigt, så jag kan bjuda på lite bilder - gamla som nya.

Borgsmoskolan, årskurs 9. saknar!!


Bjärka 09, Karin och jag



Bjärka 09, jag




Nyår 08-09, Jag emelie och hanna




Turkiska kulturfestivalen 09, hela gänget haha



Turkiska kulturfestivalen 09, Amanda och jag




My´s överraskningsfest 09 jag och adella



Lindö 09, Oscars lillasyster och Feyruz




Lindö 09



Klocket 08-09 Sanna jag och hanna



Augustifestivalen 09




Roses födelsedag, bazolla steffi och jasmina




Nyår 09-10, alexi feyruz, älskling jag, rose och oscar





bc, rose och jag



bebis och jag i vintras





Deniz, 2010!!!!!! ♥ he's back on track!!



ny. facher rose jag och älskling



ny. how to rape a black man. hahaha





ny. selmiiii





och så måste jag avsluta det hela med en NY bild på mig och mitt fina hjärta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!