är i klocket

haha jag fick en fråga om vad min pojkvän gör när jag är i skolan. han följer med mig eller umgås med andra i skolan medan jag är på lektion.

just nu sitter vi i klocket med några. vi har inte gjort så mycket idag. bara varit i klocket och sen drog jag, kastriot, rose och roses kille till mc och käka lite. vet inte vad som händer idag faktiskt, vi ska väl bara ta det lugnt med lite folk och sen blir det väl film och skola imorgon, om jag orkar. tror att jag har godkänt i engelska nu, och jag har bara engelska imorgon så jag vet inte om jag ska dit. får se. men vi hörs när vi hörs puss :)
just det, jag har telefon nu igen!
kastriot <3 selma

Kommentarer
Anonym

Hej! Hur fixade du så det blev smilisar på bloggen ist för de smiley-teckerna. Om du förstår hur jag menar... Tack! :)



2010-05-03 @ 20:28:50
ESSEM, Selena M

BLI VECKANS BLOGG? :)

Vinnaren får en länkning under headern, som kmr vara där tills nästa omgång kör igång!

Finalisterna utses imorgon kväll.

Så anmäl dig NU





Blogg: http://essems.blogg.se/
2010-05-05 @ 20:47:06


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!