5 månader

Jag älskar sig så grymt mycket zemer. Idag fyller VI 5 månader, tiden går så otroligt snabbt men ändå så sakta. Jag minns första gången vi pratade, kunde aldrig föreställa mig att du skulle bli min andra halva. Du är killen i mitt liv, den första och den sista. Jag älskar att dela mitt liv med dig, jag älskar att dela allt jag gör med dig. Jag älskar att du har mitt hjärta i din hand. Du och jag är som gjorda för varandra, vi hör ihop bebis. Vi har redan gått igenom mycket, stött på många motgångar som vi lyckats komma över. Jag vet att vi kommer stöta på fler i framtiden men tillsammans klarar vi allt. Det är du och jag mot världen hjärtat.

Jag älskar dig ifrån himlen till det djupaste hav, upp till himlen igen och runt alla planeter och ner i det djupaste hav igen. Du betyder allt för mig min prins.
Ingen, absolut ingen kan skilja oss åt.


26/12-09
























Kommentarer
Kimberly

Enormt mycket grattis till er gumman!

Önskar er all lycka i framtiden :) <3<3<3



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2010-05-26 @ 13:24:56
EGZONA DEN FETA

GRATTIS GUMMAN!!!



ÖNSKAR ER ALL LYCKA I VÄRLDEN!! <333



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-05-26 @ 14:48:19
Anonym

Sweet=) hur långa e ni?



2010-05-26 @ 19:25:52
sally

GRATTIIIIS :d sjuukt söta e ni tsm! :d <3



Blogg: http://sallyelmahdy.blogg.se/
2010-05-26 @ 20:55:48


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!