.-.-.-.-.-.

Oj då! somnade visst en timma. som en stock också! jävligt varmt när jag vaknade, men det är inte så konstigt. mjukisbyxor och täcke och + grader ute (dock ingen sol) klart det blir varmt. jag tänkte precis be sara komma ut men när jag kollade ut genom fönstret, upp i himlen så ångrade jag mig direkt. helt grått. hoppas att det klarnar upp så att jag kan gå ut en liten sväng i alla fall. tråkigt att bara sitta inne hela dagarna.

Har inte en aning om vad jag ska hitta på nu, önskar att hjärtis var här. min fina ängel ♥ haha, det känns som att han är med i varje inlägg, är det så? hoppas det inte stör er!

jävligt gammal bild hahaha


Kommentarer
Kimberly

Så fin är du Selma!



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2010-05-25 @ 12:41:21


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!