you can never break me

Jag har allting jag behöver, nu kan ingen komma i min väg. Im to strong bitches! Så tänk inte ens tanken och ni som gjort det, ni kom ingenstans ellerhur? haha! ingen ska få förstöra min lycka. När jag fått någonting, håller jag det hårt. Det ska ni veta! Jag vägrar ge upp när jag kommit så långt, jag är en kämpe. Ingen får ner mig på marken!

Jag skrattar bara åt er som försöker och jag skrattar ännu mer när ni försöker skrämma mig. Taniga små tjejer som er? haha.. Ni ramlar av en vindpust för fan lägg av! För mig är ni bara små myror. en i mängden, lätt att döda, ingen man ser.

Nae, nu ska jag sluta hata..
Orkar inte lägga ner mer tid på sånt. Ni vet ju att jag älskar, inte hatar haha.

puss

Kommentarer
Eg

vad har hänt?:/:/ <3



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-03-20 @ 00:16:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!