Vem är du?



Namn - Selma Sedef
Ålder - 17 snart.
Bor - i Norrköping
Fritid - hänga med vänner, träna, vara hemma eller umgås med pojkvännen.
Skola - Marielund
Familj - Mamma, pappa, storesyster, storebror
Pojkvän - japp, Kastriot. min bebis, min älskling, min zemer, mitt allt <3



Vad är det bästa du vet? - Att mina nära och kära mår bra och att älska och bli älskad.
Vad är det sämsta du vet? - Falska människor
Vad gör du en vanlig vardag? - vaknar, går till skolan, kommer hem, kanske drar ut lite eller tränar, saknar min zemer, sitter vid datorn, kollar på tv sen sover :)
Vad är din högsta dröm? - att få leva ett bra och härligt liv tillsammans med min älskling och våra barn. och att veta att mina föräldrar och vänner finns där och har det bra.



Hur mår du? - jag mår bra, fast saknar min bebis så otroligt mycket..
Hur ser din klädstil ut? - inget speciellt.. mjukis och linne och en kofta eller leggings och någon tröja oftast. nu till våren drar jag fram skinnjackan ;)
Hur trivs du i din stad? - Jag trivs väl rätt bra, dött på vintern bara och så bor jag så långt ifrån min bebis.. det är väl det jobbiga.
Hur sminkar du dig? - till vardags sminkar jag mig inte alls, men om jag går ut någon gång kan jag väl använda fondation, lite solpuder, rough, ögonskugga, mascara och kajal.



/ Selma Sedef

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!