5 personer

jag har fem personer i min omgivning som jag skulle ge allt för. fem personer. utöver min familj.

Hanna
min kusin, mitt kött och blod. du är den personen som alltid finns vid min sida. spelar ingen roll om det är 4 på natten, 10 på morgonen eller 5 på dagen. du finns alltid där. jag vet inte hur många gånger du har kommit till mig mitt i natten för att jag inte velat vara ensam med mina tankar. jag älskar dig så sjukt mycket och jag glädjs av tanken att se våra barn växa upp tillsammans i framtiden!



♥ Rose
en äkta vän. hon som alltid ger goda råd och bryr sig om mig. rose vet vad hon pratar om, hon vet hur hon ska hantera situationer och hon ger alltid goda råd om man behöver hjälp. hon bryr sig om mig och vill alltid att jag ska må bra, hon finns där och undrar ofta hur man mår. minns våran första skoldag, årskurs 3, jag ser en liten flcika komma med handväska och rosa pannband. hon ställde sig sist i ledet på väg in till klassrummet, och vi klickade direkt. jag är glad över att jag har henne som vän. älskar dig hayati!



♥ Viccy
hon var min bästa vän. den roligaste människan i hela världen. vi umgicks hela tiden förut, dag som natt, vardag som helg, all the time! vad hände? vi bytte vänner. vi började umgås med olika människor. det är synd, för vi hade någonting fint. vi skrattade 24/7 non-stop. men jag är glad att vi fortfarande går i samma klass och kan ha våra roliga timmar där och jag är fortfarande glad över att jag har dig. jag kommer älska dig lika mycket för alltid.



Verro (svartingen)
Min svarting! hon som man kan prata om allt mellan himmel och jord med. kan börja med att säga att jag saknar henne som in i helvete. idioten har bosatt sig uppe i sthlm ett tag.. Verro, man kan skratta med henne, man kan gråta med henne, man kan prata allvar med henne och man kan skämta med henne. vi har jävligt kul ihop och jag kommer aldrig tycka illa om henne. hon är en bra vän och man får ut mycket när man pratar med henne i några timmar. både allvar och på skämt. hon är grym och hon betyder massor för mig, den lilla svartingen!



Kastriot
the love of my life, helt klart! han som jag delar allting med. jag älskar honom mer och mer för varje dag som går och han betyder allt för mig. finns ingenting som jag skulle byta ut emot honom. det är han jag vill ha en framtid med, jag vet det. redan nu. jag är glad att vi kan prata och berätta allt för varandra. jag känner mig trygg med honom och jag vet att vi är bra för varann. min fina bebis!
(älskling åt vänster och hans storebror åt höger)

Kommentarer
Sidney The Singer

Va fint du skrev om dina vänner! Vad skulle man göra utan dom? =)



Blogg: http://sidneey.blogg.se/
2010-03-09 @ 22:32:01
Anonym

Blir helt tårögd av dina ord turksås :/.. love u ..



Blogg: http://veronicacourtney.blogg.se/
2010-03-09 @ 22:56:29


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!