trött

sov inte hemma inatt, somnade inte förns 4 tiden. sen var det bara att hoppa upp klockan 8 för att hinna till skolan. efter skolan drog jag och rose hem till hennes kontaktperson en stund och sen hem till mig. vi däckade i min säng i ungefär en timme, kassi ringde och väckte mig. vi satt oss i köket lite sen tog vi oss en promenad runt kungsgatan så nu kom jag precis hem, det är kallt ute men vi frös ingenting alls. två tjocktröjor och två mjukisbyxor och vantar. det kändes som sommarväder haha. väntar på att maten ska bli klar sen tänkte jag hoppa in i dushen, kolla på tv och sova.

tack för att du är en underbar vän, rose!

Kommentarer
julie

:)(Y) aha, jag är faktiskt helsvensk hehe :P



Blogg: http://memyselfandjulie.blogg.se/
2010-03-02 @ 18:54:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!