Tjäna pengar på bloggen?!

Jag fick ett mail om att jag kunde tjäna pengar på min blogg. Ni som följt mig vet att jag inte är ute efter pengar, utan för att skriva av mig, kunna blicka tillbaka på hur dum och ung jag faktiskt en gång var.

Men nu när jag fått chansen att skrapa ihop lite extra kronor, varför inte om man kan - samtidigt som man gör det man vill?
Jag tycker det var en riktigt bra ide och deras hemsida är hur bra som helst: http://bloggpartner.se. Jag tvekade inte en sekund, blev medlem direkt och nu kanske jag börjar tjäna några extra kronor :)

för att göra samma sak som mig, klicka på ikonen och registrera dig:
Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!