tillägnad till svartingen

det känns tomt utan dig här i Norrköping din svarta sak. Nu tycker jag faktiskt du får ta din feta röv och sätta dig på tåget tillbaka till oss.. kom hem! saknar ditt svarta ansikte, saknar dig i skolan, saknar min mathomie, saknar våra hemmafikor haha.

Du kan inte fortsätta dissa oss såhär.. jag vill bara nypa dina svarta kinder ;(
jaja, du vet att våran kärlek är lite annorlunda och detta är mitt sätt att visa att jag älskar dig snäckan.

puss på dig bästaste svartingen någonsin ♥
i want ya back home..

Verro: låt mig vara 08 ett tag, jag börjar stortrivas

Selma: stortrivas va? din häxa jävel, du ska dö!



Veronica aka svartingen


Verro: "nu ska jag använda mina fingrar till annat"
(hon ska kolla på någon film med alexander skarsgård eller vad han heter)

bara för att du sa "om du lägger ut de på din blogg...." HAHA

Kommentarer
Veronica aka "Svarting"

Saknar dig också broren :(. tkr du borde nypa mina svarta skinkor ist ;D.Hehe Omg Selma det där fick du ju inte skriva :O. hallå folk kommer tro att jag har nått bättre för mig än att.. Ja du vet :O. Hihi Älskar dig TURKSÅS, btw kommer hem någon gång så vi kan ta en hemmafika :D. åh justä saknar extremt mkt dina två kuddar ;),åh ja jag vet våran kärlek till varandra är fett skum men vi är som vi är. love u <3



Blogg: http://veronicacourtney.blogg.se/
2010-03-18 @ 23:01:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!