Te dua

Jag tycker att jag har blivit jävligt grym på att uppdatera. Vad har flugit i mig? haha. man kan ju alltid hoppas på att det fortsätter såhär. jag har väl inte gjort så mycket, kollat på andra avenyn på svtplay.se för att jag ska se efterlyst kl 21.00, då andra avenyn sänds. det går lika bra att kolla på datorn.

jag vet inte om det blir någon skola imorgon. men jag vet att jag saknar min bebis och att jag tjatar om det varje dag, flera gånger. som jag sa till Egzona, jag känner mig som en liten fjortis eller som kärleksnörden. men jag klagar inte. det är underbart att vara kär, mindre underbart att sakna någon så mycket, men otroligt härligt att få träffa min älskling efter en så lång väntan och saknad.. lycka




Kommentarer
Egzi

HAHAH två små kärlekstöntar är vi!



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-03-18 @ 17:16:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!