Tack!

sv: tack milijana, då vet jag. vilken annorlunda blanding du hade. men ändå en fin mix haha. hade bäst


Kul att folk faktiskt tar åt sig av vad jag skriver, berömmer mig och kommenterar när jag ber om det. Hoppas på att fler av er kommenterar vart ni kommer ifrån, det är faktiskt jävligt kul att få reda på sånt! :)

Nu är maten strax klar. jag har ju inte ätit MIDDAG sen i förrgår, är hungrig men mår fortfarande lite illa när jag tänker på mat.. men jag ska försöka få i mig lite köttfärssås och spagetti (mammas, som jag älskar) och sen ska jag läsa lite bloggar osådär bara.

för att kommentera vilket land du kommer ifrån, gå till inlägget nedan

NU: mamma ropar
ALLTSÅ ÄR DET DAGS FÖR MAT!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!