SVAR

elin:
jag har ett par frågor, har du barn?
hur gammal är du exakt?
och vart är din kille?

haha du säger på någon frågestund att du saknar era barn eller nått i den stilen :p

SVAR: haha barn? nej jag har inga barn?
Jag är 16 år och snart 8 månader gammal. (fyller 17 i augusti)
Min kille är hemma och spelar xbox haha! ne, men vi bor i olika städer haha

Haha va? saknar våra barn? barn kommer med tiden ;) HAHAHA! du har nog missförstått det hela. när jag skriver "min bebis" menar jag min pojkvän,
jag kallar honom för bebis.

skriv med din epost nästa gång är du snäll.
tack för att du älskar min blogg som du skrev i den andra kommentaren ♥
puss på dig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!