SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

sally frågar: har du oh din pojkvän haft sådär lite zittzitt;) HAHAH nej skoja bara (a) hahaha, en seriös fråga nu.. varför går du i marielund? alså vilka ämnen fick du ig i förutom engelska? :d oh va skaru göra efter de? ;d puss på dig häxa, miss u!

SVAR: haha, nyfiken liten jävel ;) jag hade ig i matte och engelska, oh sen typ 1-2 prov i so och no. minns inte. jag vill utbilda mig till socionom, men vet inte vilken linje jag ska välja. puss på dig med och jag saknar dig också!



l frågar:
snackar du inte med din bästa vän vikki?

SVAR: klart jag snackar med viccy fortfarande :) hon är alltid lika rolig, min pullunge.



sandor frågar: Såå som du e i bloggen är du så i värkligheten asså snäll o rolig o så?:) ,,grymm blogg :D,,

SVAR: haha, för det första så tycker jag inte att jag är så speciellt rolig och snäll i bloggen. tycker bara jag är allmänt tråkig som tjatar om hur mycket jag saknar min pojkvän och vilka tv program jag ska se och vem jag umgås med. men till din fråga, jag är exakt så som jag är i bloggen. det är ju inte så att jag är en känd bloggare och byter beteende för att mina 60-100 (KRAFTIGT HAHA) läsare ska digga mig liksom. jag är den jag är och har alltid varit Selma Sedef vare sig jag är tråkig eller inte. tack för att du tycker jag har en grym blogg. puss :)




Anonym frågar:
är du oskuld?
isf när förlora du den?

puss din blogg e bäst gumman!

SVAR: tack för att min blogg är bäst men jag delar inte med mig av såna privata saker. vem vet? kanske.. kanske inte.



Suzzi frågar: Är din Pojkvän bra för dig?

SVAR: YEE, jag tycker att han är bäst. annars hade jag inte tyckt om honom och stannat kvar hos honom. min bebis <3



Saranda frågar:

* Vad tänker du välja för linje när du går ut marielund?
* Ska du åka till Kastriot någongång där han bor?
* Ska du åka någonstans utomlands i år?

Din blogg är rooolig och bra, PUSS gumman :*

SVAR:
* jag vet inte, som du kanske läst ovan vill jag bli socionom men jag har ingen aning om vilken linje jag ska välja. man kan vidareutbilda sig till socionom i nästan vilken linje som helst.
* klart jag ska åka till honom :)
* nej gumman, det ska jag inte.

- Tack för att du tycker det sötnos! ♥




Mamma till världens underbaraste mulatt <3 frågar:

hur gamal skulle du vilja va när du ska ha barn?

SVAR: hm.. 18-22 år.



ida frågar:
vem är din bästa vän? du måste säga någon och bara en ;] pussssss hajdEEEEEEEE hahaha

SVAR: viccy har ju alltid varit min bästavän, kvittar vad. men vi har glidigt ifrån varandra, vet inte riktigt vart jag har henne längre. borde inte skriva ut sånt i bloggen egentligen. men vi har fortfarande kontakt, går i samma klass och skrattar lika mycket med varandra så fort vi ses. viccy kommer alltid vara "stämplad" min bästa vän.



m frågar: hur är människorna i norrköping?
är du en människa som festar och så


SVAR: vissa är snälla andra inte. vissa festar, andra inte, vissa snackar skit, andra inte. vissa fjortisar som hänger i stan, vissa punkare som hänger i stan. många falska, andra är äkta. det finns folk till allt här i norrköping, men det finns det antagligen överallt så, ja.  och om jag är en människa som festar? haha, nej det kan jag inte påstå. förra året drack jag en gång. och på nyår drack jag 2 cider. går på fester gör jag aldrig! det kanske har hänt 4 gånger under hela mitt liv och jag är glad över det!



Anonym frågar:
vad har hänt med din bror? vill inte verka alltför personlig ellerså. men ungefär i stora drag. vare någon som fick honom in till fängelset? eller gjorde han något själv.

SVAR: det är lite personligt, du vet nog vad du behöver veta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!