Studiedag

god morgon bloggisen!
vad skönt det är att sova länge på en MÅNDAG, det händer inte ofta ;) har studiedag idag. sen har jag bara 3 dagar i skolan så är det helg igen, sån gillas verkligen. kunde inte somna direkt går, så jag låg och smsade med bebis och kollade på tv en stund, somnade vid 1 tiden och vaknade för en kvart sen. jag kan inte sova bra längre.. antingen vaknar jag tidigt eller så vaknar jag varje timme. skit jobbigt!

igår drog vi aldrig och träna pga hannas hals och så kände hon sig lite nere, men idag kl halv 6 är det fan träna som gäller! ska försöka sola där någon gång också, tror dom har bara solarium.

nae, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och läsa lite bloggar, kolla om det har hänt något nytt på facebook och sen ska jag hoppa in i dushen och bli frääääääääsh.
Mwah


Kommentarer
aleina

sv: okej skulle gissat på turk iaf, för sedef är ju turkiskt :) där ser man...



Blogg: http://rateda.blogg.se/
2010-03-15 @ 12:08:32
alex

alltid trevligt med studiedag :P



Blogg: http://stockholmshetaste.blogg.se/
2010-03-15 @ 12:20:54


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!