Stackars kvinna! :(

En kvinna hade kommenterat någons blogg och ställt en fråga, hon behövde råd ifrån någon annan.

Hon skrev något i stilen med att hon bodde i en lägenhet tillsammans med sin sambo, som jobbade. själv var hon arbetslös. hon hade känt sig illamående i några dagar och spytt. När hennes sambo var iväg och jobbade i några dagar fick hon ta ett ultraljud och det visade sig att hon varit gravid i ungefär en vecka.

När hennes sambo kom hem frågade hon honom "Älskling, skulle du vilja ha barn" han hade svarat något i stilen med "nej, verkligen inte!"

Kvinnan vågar nu inte berätta för sin sambo att hon är gravid, vilket jag tycker är väldigt fegt. Klart man förstår henne och jag tycker otroligt synd om henne som går omkring och bär på ett barn som hennes sambo inte vill ha. Vilken smärta hon måste ha fått när hon hörde honom säga det.. Men vem vet? han kanske ångrar sig när han får reda på de? Han kanske ändrar syn och vill skaffa en liten familj. Om jag vore den här kvinnan hade jag berättat det. Det är trotsallt inte bara hennes fel. Killen har ju tagit stor del av detta..

Hoppas det löser sig med henne och barnet i alla fall.

Kommentarer
E L L E N ♥

håller med !

jättefin blogg iallafall , allt bra med dig ?



Blogg: http://ellx.blogg.se/
2010-03-18 @ 22:31:14


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!