Söndag

jag är vaken. vaknade faktiskt 11.15. har vaknat mellan 9-11 hela denna veckan faktiskt. mycket bra! förut kunde jag sova till 3 för fan haha. just nu gör jag ingenting, smsar lite med bebis bara och så har jag precis fyllt i en sån där lista. ja, tidsfördriv kan man väl kalla de. idag händer inte så mycket, ska bara ta de lugnt och plugga.


ALLMÄNT...
Namn: Selma
Piercingar: Öronen. (har i läppen och näsan, men ingen piercing i)
Tatueringar: nej. vill, men vågar inte..
Längd: 170 tror jag?! om jag inte växt mer haha
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: mörkbrun/svart
Är du kär i någon: ja, Kastriot Spahijaj min blivande man!
Önskar du att du bodde någon annanstans: njae, närmare älskling bara.
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: dont know
Vilket shampoo använder du: olika, de mamma köper.
Vilken parfym använder du: gucci rush (den röda) som jag fick av min bebis.
Vad är du rädd för: mörker och ett brustet hjärta.
Gillar du att tvätta: nej tack.
Gillar du Berg-och-Dalbana: ne, tyvärr :(


SENASTE...
Film du hyrde: dont remember.. tusen år sen.
Film du köpte: tror nog jag aldrig någonsin köpt en film.
Låten du lyssnade på: iyaz - replay
Låten du hade på hjärnan: replay
Låten du laddade ner: minns ej
Personen du ringde: mami.
TV program du tittade på: hm.. någon film igår "tonårsliv"
Personen du tänkte på: bebis

FAVORIT...
Mat: dolma, kallsås fisk och potatis och pappas specialare haha
Låt: många.
Sak att göra: få skrattanfall haha
Sport: fotboll måste jag säga
Dryck: coca cola.. apelsin juice. redbull
Kläder: leggings och mjukis haha
Film: shottas fortfarande.
Bil: mercedes benz


ANTAL...
Gånger du varit kär: på riktigt? en gång, right now.
Gånger ditt hjärta brustit: en gång tror jag.
Hjärtan brustit på grund av dej: heartbreaker? nej nej! men kanske en gång?!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2 gånger eller något.
Ärr du har på kroppen: några stycken haha..


SENASTE...
Bok du läste: inte utan min dotter.
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: min bror
Personen du fick sms av: bebis
Gången hela din familj åt middag tillsammans: länge sen.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: ingenting. vaknade för lite mer än en timme sen
Var det kul: aa, jätte :):)
Hur tidigt stiger du upp: 9-1
Gillar du att slåss: ja, ibland HAHA catwoman!
Vad ska du göra ikväll: plugga och sova.

Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: vet inte, men någonting faktiskt haha..
Var har du ont: ingenstans just nu.
Använder du hårspray: nej!
Kan du stå på händer: nej.
Favorit serie: pedros ande, andra avenyn


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Saaaaaaalt haha
Gillar du ketchup: ja.
Är du glad nu: mår prima!!! :):)
Var du glad igår: jadå.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nae
Vad dansar du till: allt när jag får damp
Stockholm är: sveriges huvudstad.
Göteborg är: inte långt ifrån min bebis
Kan du sjunga: yes, alla kan. de låter fint i ett öra, och fult i ett annat öra helt enkelt :)
Mer värt än guld: love.
Spaghetti eller makaroner: spagetti
Ett land jag helst vill besöka: spanien/grekland
Ska bli skoj: att träffa bror snart.
Ska inte bli skoj: att gå till skolan på måndag.
Sparar till: nothing.
Väntar på: att min bror kommer hem och att min bebis kommer hit.
Pålägg som gäller: smör och ost, gurka/tomat
Dagens dryck: kaffe och vatten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!