somnade

svar till feyruz: tack att du erbjuder dig vara min mat-kompis i matsalen, vad snäll du är min turk. kan du smsa till mig? har ej ditt nr :( Skriv feyruz. hähä ♥ (förvånar mig inte om hon skriver feyruz hähä, nu) HAHA



jag tror att jag somnade en stund, en timme eller något. just det, har glömt att berätta. hanna ska mönstra. hon sitter på tåget påväg till kristianstad just nu. hade varit skitnervös om jag var hon, men det här klarar hon. skulle vara kul för hennes skull :) imorgon är hon tillbaka i norrköping igen! back on track eller något hahaha.. nae, nu ska jag göra kaffe. puss

Kommentarer
sheerin

hehe =) min maaan e turk :D jag älskar språket världens bästa <3



Blogg: http://shini.blogg.se/
2010-03-01 @ 17:06:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!