Sick

God morgon på er.
Jag känner mig som en gammal kärring. Det var knappt att jag kunde resa mig upp ifrån sängen, så ont har jag i hela kroppen. alla muskler värker. Jag skippade skolan, hur skulle jag komma dit? haha, gå som en myra? har ont i halsmandlarna också. jag sa ju att jag inte pallade bli sjuk!!!! jobbigt som fan.

Jag ska inte göra något speciellt idag, bara vara hemma och krya på mig. ska försöka gå till affären med mamma sen bara. annars händer ingenting alls.

jag kommer inte att svara på anonyma kommentarer längre (bara så ni vet)
jag svarar jätte gärna när du har fyllt i ditt namn och din epost, eller skrivit in din bloggadress.
sluta bete er som barnrumpor, skriv era namn. det är väl inte så jävla svårt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!