OSS

Vad heter ni?  Selma och Kastriot
Var träffades ni första gången? vid busstationen.
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 månader
Är ni förlovade? nej.
Bor ni ihop? nej.
Har ni barn? nej.
Har båda körkort? nej, men han snart tror jag.
isåfall, vem kör bäst? han.
kommer du ihåg er första kyss? ja, kommer aldrig glömma ♥
Vem sa "jag älskar dig" först? han tror jag.
Vem är äldst? han.
vilka sjärntecken är ni? Jag är lejon och han är skorpion.
vem fyller år först på året? jag hoho :)
vem är längst? Kastriot
vem sjunger bäst? faktiskt.. han.. hahaha
håller ni handen på stan? ja, oftast
kände ni varandra innan ni blev tillsammans? ja
vad har ni gemensamt? båda är stenhuve och ska alltid ha rätt haha.
blev du kär i första ögonkastet? njae, men intresserad.
har ni någon speciell låt? ja ♥
har ni stora framtidsplaner? ja, de har vi faktiskt haha.
har ni gråtit i varandras armar? ja..
har ni varit utomlands tillsammans? nej.
vilket är ert bästa minne? Första gången vi sågs!!
vem lagar bäst mat? båda, han är grym faktiskt haha.
vad gör ni en vanlig vardagskväll? tar det lugnt hemma, kollar på film och myser, går på stan, träffar vänner.
ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja
bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? mm :(
blir du lätt svartsjuk? ja men det har börjat släppa lite.
brukar ni bråka? mm :(
ringer ni eller sms:ar ni mest? smsar
vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? everything!
brukar nån av er prata i sömnen? nej.



vi tills döden! ♥

Kommentarer
amina

aa visst, she's hot !!! :)



Blogg: http://sosouth.blogg.se/
2010-03-16 @ 14:44:37
E

Fint! undrar bara, har ni fortfarande distansförhållande? isf hur långt? jag undrar för att jag själv har de, och kul och läsa en blogg som också har de, man känner liksom igen sig. Kram



2010-04-21 @ 15:00:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!