Onsdag

hej hej, jag kom för en stund sen. hade bara en matte lektion idag. det gick väl bra, även att jag är sämst när det gäller matte, hatar det ämnet! men när man har en bra lärare så lär man sig sakta men säkert =) igår somnade jag runt 22-22.30 och vaknade 9 idag, så jag har sovit ut. idag vet jag inte vad som händer. ska bara vara hemma antar jag, blir väl att gå ut och gå med rose en sväng kanske.


(inte dagna idag)
haha, när jag och rose sov hos hennes kontaktperson ensamma i hennes gamla lägenhet. vi fick sitta på golvet (alla möbler var i den nya lägenheten) , vi hade bara en säng att sova i hahaha.



rose var död, iväntan på spårvagnen påväg till skolan efter 4 timmars sömn





Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!