Nattinatti

jag har pluggat ett tag nu. och hanna som skulle komma och lämna min skinnjacka, har nog somnat. typiskt henne.. skitsamma, det är nog endå för kallt för att använda den imorgon till skolan. tar på mig vinterjackan istället haha.

min svarting har fixat blogg, de gillas starkt faktiskt ;) kommer att länka henne, då får ni se hur en svartings dagar ser ut. tror hon behöver hjälp med design och hela köret. hoppas någon kan fixa det åt henne. jag ska sluta snacka för det roliga är att jag har inte ens fått hennes bloggadress än HAHA.

nu ska jag plugga lite till, sen blir det sängen och smsa med bebis. haha han är så söt "på dirren haha :* saknar norrköping :( .. och dig :( <3 "
(på dirren brukar vi i norrköping säga haha)

puss på er mina söta läsare
och på dig, hjärtat!
du är den finaste i världen och
jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!