nattinatti

haha, ca 80 st som inte ville vara med i "vilket land kommer du ifrån" = dålig stil.
men tack till er som kommenterade ♥

jag har precis kollat på pedros ande och bella&tyra show. imorgon ska jag till stan en snabbis med min kära kusin och sen ska jag iväg till hageby för att hjälpa min syster att handla lite. funderar på om jag ska köpa mig en hårfärg. börjar få brun utväxt vilket inte är så snyggt haha. och så måste jag köpa mig en body lotion, min hud börjar torka ut haha. kan dusha 3 gånger om dagen.. inte bra för kroppen.

detta blir det sista inlägget för idag. jag ska strax lägga mig och smsa med min underbara pojkvän. tack för allt du gör min fina prins ♥

nattinatti, vi hörs imorgon innan jag drar ut eller när jag kommer hem. det beror på om jag hinner skriva innan jag drar. det gör jag nog, men det är sånt som märks :) puss och god natt!


Kommentarer
Malin

Hoppas du får en bra fredag, för idag börjar helgen! :D



Blogg: http://wonderfullove.blogg.se/
2010-03-19 @ 07:07:31
lovisa

galet snyggt hår!



Blogg: http://lavitadilovisa.blogg.se/
2010-03-19 @ 07:48:24


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!