mat

tack till er som har hittat hit och tänker stanna. det glädjer mig att ni tycker om min blogg.

jag har precis lagat köttfärssås och spagetti, kanske lite sent men jag och min kusin blev sugna och min mamma hade endå tatt fram köttfärs. jag och hanna har faktiskt kollat på melodifestivalen haha, och hon som vann var riktigt duktig tycker jag. hon hade en grym röst!

hanna sover här inatt igen, hon är bara hemma och säger god natt till sina söta föräldrar. sen ska vi äta och inte göra något speciellt, dampa loss och skratta som vanligt antar jag.

te dua zemer <3
jag saknar dig så otroligt mycket min prins.



:nu kom hanna, DAGS FÖR MAT! haha.

Kommentarer
frida

fina ni är, passar tsm :)



2010-03-14 @ 01:41:43
Mamma till världens underbaraste mulatt <3

va stor du har blivit selma hahah



Blogg: http://891213.blogspot.com
2010-03-14 @ 02:31:01


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!