Måndag

vaknade vid vart över ett ungefär. skickade sms till skolan imorse att jag var sjuk. men min mentor fattar inte och ringer ändå. dock så låg jag och sov och hade missat samtal och ett sms "ring". när man har sjukanmält sig behöver inte lärare ringa hem. det är så jävla jobbigt... man får aldrig en lugn stund. kan knappt räkna hur många gånger han har ringt mig sen han blev min mentor (för ca 2 månader sen).

ae, sluta sura nu selma. hanna gick precis till skolan, hon har bara en lektion och slutar igen klockan 16.00. idag ska jag bara sitta inne, måste bli frisk. har snytit mig under natten och svettats som en gris. orkar inte vara sjuk mer :( ..

älskar dig kassi ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!