Lördag

ni kanske undrar varför jag inte har uppdaterat?! jag sa ju att jag inte orkade blogga, vilket jag inte gör fortfarande. men jag uppdaterar endå, har inget bättre för mig.

igår var jag och hanna barnvakt åt våra gullungar. vaknade vid halv elva idag. promenerade hem, hoppade in i dushen. sen promenerade jag och hanna till skarphagen, sen när vi kom tillbaka gick vi hem till henne och åt. efter det la jag mig i hennes säng, hade världens huvudvärk.. har det fortfarande, och så mår jag illa. nu är jag hemma igen, sängen väntar på mig!

får se om jag uppdaterar senare. och frågestunden, vet inte om det blir någon med tanke på att jag knappt fått några frågor. aja, hörs!


Saknar dig Kastriot, mitt hjärta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!