Kastriot ♥ Selma

det finns ingen i världen som får mig lyckligare än du. så fort jag mår dåligt är du den jag tänker på, du är den som får mig att kämpa vidare när jag helst vill lägga mig på marken och ge upp. du får mig att resa mig upp och ta nya andetag. med dig vid min sida vet jag att jag klarar allt. jag kommer klara alla motgångar som jag kommer stöta på i livet, om du håller min hand. jag skulle inte byta ut dig mot någon, du är allt jag någonsin önskat mig och jag tänker aldrig släppa dig, ingen ska få njuta av dig. jag älskar dig mer än ord kan säga och jag önskar dig inget annat än lycka i framtiden. jag vill se dig skratta, jag vill höra dig säga att du är lycklig. jag är i alla fall lycklig med dig och jag hoppas att jag förblir det. jag älskar hur du leker med mitt hår och när du pussar mig på pannan och berättar hur mycket du älskar mig, det går rakt in i hjärtat på mig. det finns inget bättre än att ligga brevid dig och höra dig andas. det finns inget vackrare än att se dig sova. det finns inget mysigare än när du håller om mig när vi sover, det finns inget bättre än att ha dig i mitt liv och bli älskad av dig! jag känner mig verkligen speciell när du håller om mig och bevisar och förklarar hur mycket jag betyder för dig. tack för alla underbara dagar, alla underbara nätter, all tid med dig bebis. det betyder så oerhört mycket för mig. jag vill aldrig vara utan dig och jag svär på min familj att du är den enda för mig. har jag dig, har jag allt. jag älskar dig med hela mitt hjärta och hela min själ. det är du eller ingen.


Kommentarer
egz

awww :')



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-03-25 @ 21:01:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!