JAG ÄR TILLBAKA FIFAN!

hahaha, viccy är för rolig. "jag kanske är på tråden och kastar in ett inlägg då och då" undrar vart den bruden får allting ifrån. love you girl ♥

för övrigt så är min dator fixad, den hade fått virus på bara 20 dagar.. sjukt. vi lämnade in den förut och nu är den tillbaka i mitt rum igen. dock är allt i mindre format och jag kan inte ändra de.. får vänta tills min bebis kommer så kan han fixa de åt mig :)

idag vaknade jag upp brevid hanna vid 12 tiden tror jag. vid 8 imorse började dom borra som huliganer, jag hoppade till, så rädd blev jag. de lät som dom höll på i mitt rum, fast dom är under oss. jävla idioter....

vi gick iaf upp och gjorde frukost och sen har vi väl inte gjort så mycket, gick till stan en sväng och sen har jag varit hos hanna lite. nu är jag hemma, ska käka dip och morötter. skit gott!

skola imorgon, hoppas att viccy är på plats, behöver henne där som stöd i matten HAHAHA!
pusspuss återkommer senare tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!