Jag är tacksam

Det är viktigt att känna sig älskad, speciellt man mår dåligt. Ni vet när man kan känna att allt är fel, inget går som man vill, man känner sig inte älskad av någon, allt är mörkt och kallt. det är man inte får glömma bort sina nära och kära, man får inte glömma bort att dom finns där, att dom stöttar dig och älskar dig.

När jag mår så dåligt, så dåligt att jag vill bort ifrån allting, då har jag min syster, min kusin, rose, viccy, verro och min pojkvän som finns där för mig (som jag vet att jag kan prata ut med) Jag vill bara berätta hur tacksam jag är över att jag har er: jag är glad över att ni finns i mitt liv och jag skulle aldrig byta ut någon av er. varken min syster, min kusin, mina 4 BÄSTA vänner eller min älskade Kastriot. aldrig! Jag älskar er grovt mycket och jag hoppas att ni alla 6 vet att jag finns här för er i alla lägen, vilken tid på dygnet som helst!!!


Haha jag har blivit så känslig på senaste tiden..
Jag hoppas att allihopa i hela världen har någon att ty sig till, någon att prata med, någon axel att luta sig mot när ni behöver det..

Jag är tacksam för vad jag har.
Tack till alla som finns i min omgivning som får mig att må bra!




Kommentarer
Ena

älskar ditt sätt o skriva !!!



2010-03-25 @ 22:12:08
selma

tack enci (a)



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-03-25 @ 23:21:30
roose

aw vackert skrivet & du vet hur mycket ja älskar dig och hur tacksam ja e att ja har dig . love you min turkiska prinsessa :D <3



2010-03-25 @ 23:39:49
Veronica

Har inga ord, du är alltid så gullig turksås. Love u girl <3



Blogg: http://veronicacourtney.blogg.se/
2010-03-26 @ 00:59:05
Egz

det gick åt helvete, kan inte ens åka dit... :/<3



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-03-26 @ 17:01:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!