Jag älskar min pojkvän

deras show hackade loss. så det var inget kul att titta på, bara jävligt irriterande.
hittade en lista som jag gjorde iaf. notera att alla sms kommer ifrån min pokvän HAHA!



Öppna din inkorg. Tryck neråt & stanna. Öppna sms:et och läs. Detta är ditt svar på första frågan.


Vad vill du säga till den snyggaste du vet?
saknar dig också fan :( riktigt mycket :( <3

Vad säger folk bakom din rygg om dig?
varför :'( haa? jag visste att du skulle hitta någon ny. jag visste...

Vad är din största önskan
Dagen då vi träffades för två månader sen :$<3


Vad är din innersta hemlighet?
God natt bebis :* älskar dig <3<3<3<3<3<3

Vad sa dina föräldrar då du föddes?
:* äjskaj dej :*

Vad säger din bästa vän om dig?
Fuck vad kär jag är asso, det går inte o förklara. du va en del av mitt hjärta men nu är du hela mitt hjärta, min Selmilu! skulle vilja ha dig här nu så jag kunde pussa på dina läppar, få höra den fina melodin i din röst och somna till den :$ 1 vecka kvar sen går alla mina drömmar i uppfyllelse, sen kan jag älska dig hela livet ut om du är redo för de, och om jag får ditt hjärta :$ fan älskar dig verkligen, du fattar inte :* <3<3<3<3<3

När du är kåt så säger du?
Äckliga lilla horan ska dö. hon kommer ångra att hon föddes. De hon sa stämde ja, men träffade jag henne? nej. absolut inte :@ jag ska hälsa din bror.

Vad säger du innan sex?
hehe :$<3 älskar älskar älskar dig. fattar du :$<3 rico snart :D snart snart :$

och efter?
De är du och jag som är menade för varandra. Du sa de själv också :$ minns du? Vi är de. Älskar dig selma sedef. Snart Spahijaj hoppas jag :$

EN SAK TILL.
om frågestunden ska bli av, vill jag att ni skriver NÅGRA frågor till.
ni kommer till frågestunden
HÄR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!