ingen bra dag

förlåt.. har inte haft tid för datorn.

jag och hanna har varit på jävligt dåligt humör idag.. vi vaknade vid halv 2. drack kaffe och slängde på oss kläder för att gå och träna. som tur var fick vi skjuts till gymmet. men när vi kom dit var det stängt... vi kokade som fan. och inte nog med de, när vi skulle PROMENERA hem så började de snöa, äcklig snö. såna hårda, små jävla snöflingor. när vi kom hem gick vi till hanna och då får jag besked att kastriot kanske inte kan komma hit för att deras internetdosa inte funkar (han kan inte beställa biljett). han kanske skulle försöka fixa dosan. hoppas verkligen det annars kommer jag då ryck.

nu är jag i alla fall hemma. hanna gick precis hem. har städat mitt rum och ska strax ner till tvättstugan med mamma. efter att vi tvättat klart tänkte jag hoppa in i dushen och lägga mig och kolla på tv. måste försöka sova tidigt med tanke på att det är skola imorgon.

hoppas verkligen min bebis kan komma hit, vet inte vad jag tar mig till annars :(:(


Kommentarer
natha

man kan ju köpa billjet på stationen? för beställa där också :P



2010-03-21 @ 18:58:29
selma

ja, jag vet men det e mycket billigare på internet



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-03-21 @ 19:05:06
Egzona

naw, det fixar sig, lovar!!<3



sv: HAHA vad är ALLT? (angående videobloggandet)



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-03-21 @ 20:15:12


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!