im back

hej hej. haha, kanske lite onödigt att uppdatera nu men jag gör det i alla fall..

vi vaknade runt halv 6 imorse (vi dog) käkade frukost och fixade oss lite fort sen gick vi hem till hanna och så åkte vi iväg runt 8 tiden. vi kom fram vid halv 11 och det var faktiskt skönt att åka dit, de var kul att se vad dom gör där borta. (själv skulle jag aldrig, är för lat) HAHA. men i alla fall. dom bjöd på baguetter, bullar, läsk, mer, osv osv.. snacka om att vi stoppade på oss HAHAHAHA. har kvar en läsk faktiskt som står och väntar på mig här.

vi kom hem vid halv 5 typ och då gick vi hem till hanna, för hon skulle hämta saker för att hon ska sova här inatt igen. sen gick vi hem till mig och däckade loss. vaknade för en halv timma sen. vi däckade även i bilen.. hur skönt som helst, fast min nacke gör lite ont nu i efterhand :(

nu ska vi dricka upp vårat kaffe och sen ska vi väl bara kolla runt lite här.

lite bilder ifrån dagen:





HAHAHA, hon bjuder bara på sig själv ;)





på hemvägen



såhär såg jag ut efter att jag hade sovit i bilen o hela köret: äntligen hemma haha
(ignorera mina buskögonbryn)




Kommentarer
Anonym

fin blogg :)



Blogg: http://tjenabanan.blogg.se/
2010-03-20 @ 20:38:56


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!