i skolan

jag är hur hungrig som helst, men ingen av tjejerna är i skolan så jag skiter i att äta lunch, PASTA OCH KÖTTFÄRSSÅS.. kolla vad jag går miste om :( HAHA.. palla sitta där själv som en idiot haha. viccy har jag ringt minst 20 gånger, utan svar. verro svarar inte och rose ska hjälpa sin kontaktperson att flytta. finns ingen mer i den här fattiga skolan :(  sitter här och gör ingenting, börjar igen 12.10. sista lektionen för idag som också är engelska. sen ska jag hem o ÄTA! mina skor har jag lagt på elementet för dom är dygnsura, mina strumpor ska vi inte ens prata om. jag som trodde att snön skulle sluta. nu snöar det som aldrig förr. :( nae, nu ska jag ta på mig och gå ut och röka.. hörs när jag är hemma, PUSS!

Kommentarer
feyan

JAG VAR JU I SKOLAN, MESSA NÄSTA GÅNG APA



2010-03-01 @ 14:40:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!