I miss you like hell

Jag känner mig så nere, jag känner mig helt konstig.. ;(

Jag behöver Kastriot.. Jag saknar min zemer.. Jag saknar honom otroligt mycket och jag önskar att jag kunde trolla hit honom på nolltid. Vill verkligen ha honom här vid min sida hela tiden, i alla lägen. Jag är så jävla kär och jag är så jävla trygg med honom! Jag vill ligga i hans famn nu.. Jag vill somna med hans armar runt om mig och jag vill vakna av hans underbara pussar. Finns inte ord för vad jag känner för min älskade bebis.

1 april får jag möta mitt hjärta
1 april får jag känna hans varma, stora kramar
1 april får jag pussa hans fina läppar
1 april får jag känna hans kärlek på riktigt igen.

- det finns inte ord för hur mycket jag älskar den killen ♥


Kommentarer
Anonym

Sjätte bilden. Vad exakt är det han håller i?



2010-03-17 @ 04:27:22
elin

jag har ett par frågor, har du barn?

hur gammal är du exakt?

och vart är din kille?



haha du säger på någon frågestund att du saknar era barn eller nått i den stilen :p



2010-03-17 @ 20:07:28
elin

älskar din bloggggg!!!!!!!!!!

glömde säga de hehe



2010-03-17 @ 20:07:48
Ägget

skriv till mig när du mår dåligt över det bejb!<3 :(



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-03-18 @ 17:15:31


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!